Saturday, June 25, 2011

Terima Kasih :)

ASSALAMMUALAIKUM :)

Apabila aku melihat dan merenung ke mata mu , aku dapat lihat keihlasan yang terpancar
 dalam hati mu untuk menyayangiku , Terima Kasih kerana sudi menemani dan menerima ku seadanya serta mencurah kasih terhadap ku sayang . Aku memilih mu kerana kasih dan sayang mu bukan nya kerana harta dan paras rupa mu , tetapi hati mu yang suci , apakah kerana diriku ini terdapat kekurangan akan ku perbaiki untuk menjadi yang terbaik di mata mu , selagi nyawa dikandung badan selagi itu akan ku lindung dirimu dan bersama mu menghadapi musibah dan dugaan yang diberi , inshaAllah :)

love her so much :)


yee Terima Kasih Afiqah Zairizal percaya kat saya selama nie :)

3 comments:

AfiqahZ said...

waalaikumsalam !
untung lah ada org syg. ahhahaha :D
my pleasure.
do trust me as well :)

Fazrel Jenal said...

well well well :> bila nak baling kelapa nie ? hehehe :D

choki-choki sabari said...

waaaaaaaa :D aku dah maju =p