Friday, June 17, 2011

Jealous

ASSALAMMUALAIKUM :)

Apa khabar anda semua ! anda mahu rock !? HAHA dah macam bintang popular aku ni , haishh jangan la cakap(type).
malu la malu la malu la :D
Ehem back to topic la kawan , hehe jauh menyimpang pulak , hari ni tujuan aku tulis(type) blog ni adalah untuk merungkai segala permasalahan yang wujud dalam setiap badan manusia iaitu jealous ! 
*ada macam doktor fadhilah kamsah tak ? HAHA :D

Jealous atau kata makna lain ialah cemburu adalah emosi sekunder dan biasanya merujuk kepada pemikiran 
negative dan perasaan yang tidak selamat , ketakutan , dan kebimbangan ke atas kerugian yang 
dijangka bagi sesuatu nilai seseorang , terutamanya kepada sesuatu hubungan antara manusia.
Cemburu sering terdiri daripada gabungan menyampaikan emosi seperti kemarahan ,
kesedihan dan rasa meluat.

Entah kenapa tetiba aku rasa nak cakap(type) pasal entry ini HAHAHA ,
saja suka-suka tiada kene mengena dengan sama ada hidup atau mati(18 PL) 
Tapi hampir pasti setiap manusia yang berpasangan mesti ada perasaan ni 
korang jangan nak tipu la ta ada perasaan ni -.-
ye ye ! aku mengaku aku pun ada HAHA :P
ni nak bagi sikit nasihat hang semua jangan cemburu buta , sebab masalah sikit pun boleh jadi besar taw hehe :)


renung-renung kan dan selamat beramal :D





No comments: