Tuesday, June 14, 2011

Otak Jammed !

yeahh ! memang puas hati babe bila dapat result , walaupun result ta ke mana -.-
memang aku mengaku lepas dapat result hari tuh down gila laaaaaaa argh !
mana tak nya kene repeat satu paper , paper yang aku ta SUKA ! 
aiseh . .

never mind nak buad macam mana lagi ? dah salah sendiri malas nak ulang kaji pelajaran yang lemah kan ?
amik padan muka sendiri hahaha :D

walaupun sedikit down nak masuk kelas sem 2 nie , tapi aku tetap tabah laaaaa 
belaja ni ta kenal erti putus asa , bukan aku seorang yang gagal , kat luar sana ramai lagi yang gagal .
tapi memang best bila gagal nie , ramai yang amik perhatin suruh usaha lagi hahaha :P
tapi ta bermakna aku nak gagal selamanya lahh hehehe :)

kalao boleh tolong laahh ak da tak tahan duk umah lama-lama ,
otak bolehh jammed ouhh -.- 
nak kata rindu kat mem tuu ada la sikit-sikit hehehe ..
sem 2 nie aku dah tanak main main , ni masa nya aku kembali merampas
3 pointer yang aku impikan .

2 comments:

Mazwin said...

baguslah hang dah ada azam baru..kekeke...usaha lagi !!

Fazrel Jenal said...

biasa laa mazwin :P ada blog ea kaw ! ak stalker HAHA