Tuesday, February 22, 2011

ayat ayat paling famous skang nie :D

SEMEKOM ! ALIGATOHUZAIMA :D


penggunaan ayat semakin menjadi-jadi dikalangan para remaja *macam pemberita tak ? hahaha :D
ak nak cerciter-cerciter sikit pasal ayat ayat yang agak femes skang nie 
kadang buad kita tertanya-tanya kenapa dorg nie type ayat2 cam gitu rupe =="
tetibe plakk rasa cam nak sepak-sepak ! je muntut dorg sorg2 haha XD
untung larhh kalao aku dapat sepak sorg2 
 korang jangan nak marah sangat larhh kalao cara aku nie kasar sangat heee~ :P
dah pandai dah nak guna ayat2 camnie korg 
sapa larhh duk reka ayat camnie hampehh jer~

skang ak nak list ayat yang femes berdasar kan undian sms *dah macam AF dah 

6.dah pandai dah

5.hampehh jer~

4.sepak-sepak !

tempat ketiga jatuh kepada cerciter-cerciter

nampaknya kita semakin hampir kepada pemenang tempat kedua adalah
jeng jeng jeng 

jangan nak marah sangat larhh berjaya menduduki tempat kedua hiks~ :D

hadiah tempat pertama berupa cadbury berjaya disandang oleh

* untung larhh * 

dengan ini tahniah ! 
*psst ta ad fireworks yg sebenar lah haha :D

aku petang petang camnie memang suke merepek 
sebab banyak lagi stok kerepek ta makan lagi hahaha :D
untung larhh ad kerepek :DD



1 comment:

-[miracle]- said...

merepek merepekk !!!
sepak sepak uh pahal ada dalam list?
tiruu !!