Tuesday, February 8, 2011

sebab pening kepala ke malas ? hehehe :p

*ASSALAMMUALAIKUM :) ALIGATO HUZAIMI READER :)*

huwarghhh......... ==" macam biasa aku bangun pagi-pagi nak pergi kelas. Walaweyh rasa macam nak pecah kepala nie. Ghupenya pening kepala dahh ==" tapi aku tetap semangat nak pegi kelas ! haha bangun , solat subuh dan bersiap sambung tido arghh ! syaitan penghasut suruh aku ponteng kelas.

Bangun-bangun jam jarum menunjuk kan tepat kul 9.00 a.m ! demmm~ kelas pukul 8.00 a.m telah pun aku ponteng wakekes~ aku telah berjaya ponteng kelas arinie ==" . Terus aku menggapai telefon aku dan dibelek-belek serta dibelai penuh kasih sayang :) *psst dah macam layan awek dah~ tujuan utama aku adalah telefon membe yang kat politeknik. Well macam biasa tanya khabar lecturer kononnya~

Actually arinie kelas pertama ialah communication english so kelas nie ad presentation ! wahaha ! macam the flash lahh aku tepon membe aku tohh . Aku terasa sangat musykil time tepon membe aku yang sorg nie terasa cam ramai yang jawab tepon Apakah ? rupa-rupanya sume membe-membe aku tengah meluangkan masa bersama-sama*taip lepak kan senang :p dia orang sume tengah hot ! sebab baru lepas kene marah dengan lecturer ! haha   apa lagi mereka pown teruslah memekak ramai-ramai kat tepon aku sebab nya kelas Pn. Huda(lecturer) just 20/40 orang yang datang kelas ==" 

aku arinie rasa bersalah sangat kat membe-membe aku tohh akibat ramai yang ponteng *termasuk aku lah tuhh dia orang plakk yang kene haishhh -___- MINTA MAAF SEMUA :)

Seterusnya kelas berjalan seperti biasa :)

posing lebeh suda =="
nun jauh dibelakang sana Puan Huda mohon maaf :)






      

5 comments:

-[miracle]- said...

wakakaa~
teruk ! ponteng kelas !
lepas ni, tido awal !!!!!!

Fazrel Jenal said...

ta ad kene mengene ngan tido lewat :P

-[miracle]- said...

ade kene mengena jugakk !

Fazrel Jenal said...

ta ad kene mengena ! :P

Aku yg berbakat said...

ak gak yg kne mara..=='