Friday, February 18, 2011

aku kat politeknik or skola rendah ? =="

SEMEKOM ! :D HAHA :D

Entry aku nie kelihatan agak marah well aku memang tengah marah nie =="
haishhh citer nya cam gini aku nak tanya korang la bahagian kuat kuasa disiplin korg kat memana kolej atau Universiti pena spot check kuliah ke kuliah ker ?
ha !! ini yang aku panas berasap nie ! *ta ad larh sampai berasap gimik je uh :D

mana ta marah nya sebab yang marah nya bukan aku sorg wei tuan-tuan dan puan taw ! hee~ abes satu kelas dak-dak aku
arinie bising bab hal spot check nie..
bak mai hampa habaq sikit kat kome sume aphal kitaorg duk bising2 pasal spot check nie?

first skali spot check nie cukup kebudak-budak kan sebab dilayan macam budak skola rendah jer =="
hampehh betui~ kene duduk diam2 kat tempat duduk masing-masing and then diorang starting check rambut masing-masing and what heck dorg ! rambut aku yang pendek nie pown kene potong ! arghhhh da la ta smart potong nya ! *ilang la macho ak cam gini 

dan semuanya dak-dak laki dalam kelas nie kene potong rambut nya sebab ada ekor tonceng kat bahagian belakang haha *termasuk aku lahh uh ==" bukan setakat uh , ada yang kene amik kad matrik nya 
sebab kesalahan yang serius memakai gelang dan rantai haishhh *nak kene saman la ap lagi ak plakk hampir-hampir kene saman woo~ sebab arinie aku pakai jeans ta boleh taw pakai jeans cuma suar sleck dibenar kan
fiuhh~ nasib pandai cover :D

tapi aku mang tak berpuas hati la ngan lecturer kat politeknik nie layan kitaorg nie cam bebudak skola rendah jer ==" hampehh~ rasa cam nak sekeh sekeh sorg sekepala haha :D *mengucap Fazrel ! kita boleh talk by talk lahh kan ? sebab kita orang dahh dewasa la babe herhh sabo je la -,- 

apa pown aku nak lupa kan pasal nie dan kita perlu 
moving forward to archieve an excellent and marvelous result in this skola rendah POLITEKNIK

Bergaya kan ? :D
aku beruntung sebenarnya masuk Politeknik Premier Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah nie :) Alhamdulillah :D
*ta puas hati ag ! panjang ke rambut ak nie ? ==" sampai kene potong ! 

2 comments:

AfiqahZ said...

ram ut pendek pon kene potong? haha. :P
memang macam budak budak sekolah.
walaweyhh ! KUNO ahh !
wakakka ~ :P

Aku yg berbakat said...

ape ke bangsat rmbot ak pon pendek weyhh!!..ptong law lawa xpe..tobek2..=='